Așa-zișii jurnaliști de la Ziarul de Gardă țipă ca din gură de șarpe despre pretinse încălcări ale dreptului la libera exprimare, de către reprezentanții Guvernării, dar șterg comentariile negative la adresa PAS și PPDA, de pe propria pagină web.

Internautul Daniel Hacina a sesizat, într-un material publicat pe Platforma Vox Publica, cazuri concrete în care redacția ZDG a radiat comentariile considerate incomode sau ironice pentru Maia Sandu și Andrei Năstase și a blocat mai multe persoane.

”Ziarul de Gardă a uitat cumva câți membri PDM sunt blocați să mai comenteze pe pagina lor? – Și în cazul meu, vă asigur că n-am fost cel care să le scrie mizerie. Cine mă știe, mă știe. Am fost blocat pentru faptul că sunt membru PDM și de câteva ori am ironizat știrile pozitive despre opoziție”, a scris Daniel Hacina.

Amintim că în presă au fost publicate mai multe informații privind apartenența Ziarului de Gardă la trustul controlat de oligarhul condamnat Veacesla Platon și fostul premier Vlad Filat, încarcerat pentru corupție. Potrivit acestora, ZDG, alături de alte portaluri sau posturi TV afiliate astăzi PAS și PPDA, ar fi primit finanțări din bani furați de la BEM, Banca Socilă și Unibank.